آخرین اخبار
کد مطلب: 147055
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
جمهوري اسلامي مدافع مقام زن و مطالبه گر حقوق زنان در مقابل جنايات غرب
تاریخ انتشار : 1401/10/16
نمایش : 368
حجت السلام رحماني گفت: امروز جمهوري اسلامي مدافع مقام زن و مطالبه گر حقوق زنان در مقابل جنايت و ظلم غرب متجدد آمريکاي متظاهر است آمريکا و اروپا بايد پاسخگوي اين جنايت و ظلم باشند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام رحماني  خطيب نماز جمعه لردگان در خطبه  اول نماز جمعه اين شهر با اشاره به موضوع مهدويت اظهار داشت ،ضرورت تقدم تربيت و اخلاق در سايه آخرت طلبي بر رفاه و پيشرفت مادي(بر مبناي دنيا طلبي) است.

وي در ادامه گفت :انسان صالح در سايه پايه آخرت طلبي به تربيت و اخلاق مي‌رسد و آنگاه منافع خود در دنيا که رفاه و پيشرفت است،را جستجو مي‌کند.-خطيب نماز جمعه لردگان با عنوان اينکه اگر انسان اخلاق خود را نسازد يعني انسان صالح نشود پيشرفت مادي براي او نفعي ندارد و باعث ضرر او ميشودبه حديث اَلْمَالُ وَ اَلْبَنُونَ حَرْثُ اَلدُّنْيَا وَ اَلْعَمَلُ اَلصَّالِحُ حَرْثُ اَلْآخِرَةِ وَ قَدْ جَمَعَهُمَا اَللَّهُ لِأَقْوَامٍ (مال و فرزندان حرث دنيا مي‌باشند و عمل حرث الآخرة،آخرت است و گاهي خداوند آن دو را براي مردماني فراهم مي کند) از امام صادق اشاره کرد.

خطيب نماز جمعه لردگان در خطبه هاي دوم به موضوعات مهم هفته جاري پرداخت و افزود: مناسبت هاي سه گانه روز مادران و همسران شهدا،روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تقارن ارزشمندي و درخور تحمل است و در عين حال درس آموز و  اينکه انقلاب با برکت اسلامي به رهبري حضرت امام خميني (ره) در تأسي الگوي معين الهي يعني حضرت زهرا (س) کرامت مادر و همسر و نقش بي بديل آنان در پرورش قهرمانان تاريخ ساز را تبين نمود و مقام زن را تعالي بخشيد.

وي عنوان کرد:  امروز جمهوري اسلامي مدافع مقام زن و مطالبه گر حقوق زنان در مقابل جنايت و ظلم غرب متجدد آمريکاي متظاهر است آمريکا و اروپا بايد پاسخگوي اين جنايت و ظلم باشند.

حجت الاسلام رحماني به ديدار با استاندار استان اشاره و گفت: با توجه به  نشست هاي حضوري، از استاندار مکتبي و انقلابي استان انتظار دارم به وعده هايي که در حل مشکلات شهرستان به ويژه اصلاح سيستم مديريت دولتي در شهرستان لردگان اقدام جدي نمايند.

وي در پايان ضمن تقدير از  خدمات مسئولين ادارات شهرستانبيان داشت:  حلقه مفقوده هماهنگي  و انسجام به دليل ضعف مديريت دولت در شهرستان باعث و عامل مشکلات زيادي از جمله عدم رغبت به حمايت معاونين استانداري و مديران کل استان نسبت به مسائل شهرستان مي شود و اين  بي تفاوتي دولت در شهرستان براي سالهاي آينده براي کشور معضل و فاجعه خواهد شد.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس